
Woensdag 25 februari hadden Berry en Louis een gesprek met Marco Antonietti van het noc-nsf. (Marcel moest met zijn vrouw mee naar Londen) We hadden allen het gevoel dat we niet konden vertrekken naar de organisatie van de olympische spelen zonder contact gehad te hebben met ons eigen noc. Dat resulteerde dus in dit gesprek.
Marco was enthousiast over wat wij wilde gaan doen en tijdens het gesprek bombadeerde hij ons tot "officiele" adviseurs van het noc-nsf. Hij zal ons ook als zodanig gaan introduceren bij de canadese organisatie zodat wij met de nodige "status" zullen worden ontvangen.
Wij gaan een brief maken wanneer we komen en wat we willen zien en hij zal dat met de bovengenoemde aanbeveling vanuit het noc doorsturen naar Vancouver.
Afgelopen week is de locatie van het Holland Heineken Huis bekend geworden en dat is dicht bij "the oval" de plek waar het schaatstournooi zal worden afgewerkt. Dat is net buiten Vancouver.
Het huis komt te staan in het Minoru parc in Richmond, dat is een schiereiland net ten zuiden van Vancouver. We zullen dus ook met de hulpdiensten van Richmond gaan praten.
Onze tegenprestatie is dat we ook feitelijk een security advies zullen gaan schrijven voor het noc.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten