Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

woensdag 29 april 2009

Ook voorbereid op tsunami's


Toch alvast een beetje aandacht voor de rampenbestrijding. Ook hier kunnen aardbevingen in zee plaatsvinden en dus vloedgolven optreden. Je vind deze bordjes hier op verschillende plekken met verwijzing naar evacuatieroutes.

dinsdag 28 april 2009

Vancouver island



Vandaag de grootste boom van Vancouver Island maar opgezocht. Die staat in de Cathedral Grove.


Nu zitten we in Tofino in een hartsikke leuke cabin aan de oceaan. Morgen boeken we voor een walvistrail. Dus dan op zoek naar de grootste orca of bultrug.

zondag 26 april 2009

Onze 4 wheel drive



Natuurlijk hebben we een 4 wheel drive nodig voor zo'n reis. Dus hier is hij dan, een echte Jeep. Altijd gehad willen hebben, toch.
Mijn reis is goed verlopen naar Vancouver. Zit nu Met Marga bij familie in Surrey bij Vancouver. Bij een neef van haar. Maar de buurvrouw zag hem niet direct staan die Jeep en heeft er een kras in gereden. Pech voor haar een beetje. Het rijdt hier relaxt. Je hebt de ruimte hier.

Was de afronding van het jaar in Arnhem gezellig?

vrijdag 10 april 2009

Korte stand van zaken

Vorige week (5 april) zijn we 's middags met de vrouwen even gezellig bij elkaar geweest om kennis te maken. Mooi weer om wat te drinken en erg gezellig zo. Die week later heeft Marcel ons hotel in Vancouver omgeboekt. Het bleek dat we in een niet zo goede buurt zaten. We zitten nu beter, ook als uitvalsbasis. Deze week komt het programma klaar.