Vorige week (5 april) zijn we 's middags met de vrouwen even gezellig bij elkaar geweest om kennis te maken. Mooi weer om wat te drinken en erg gezellig zo. Die week later heeft Marcel ons hotel in Vancouver omgeboekt. Het bleek dat we in een niet zo goede buurt zaten. We zitten nu beter, ook als uitvalsbasis. Deze week komt het programma klaar.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten