
Natuurlijk hebben we een 4 wheel drive nodig voor zo'n reis. Dus hier is hij dan, een echte Jeep. Altijd gehad willen hebben, toch.
Mijn reis is goed verlopen naar Vancouver. Zit nu Met Marga bij familie in Surrey bij Vancouver. Bij een neef van haar. Maar de buurvrouw zag hem niet direct staan die Jeep en heeft er een kras in gereden. Pech voor haar een beetje. Het rijdt hier relaxt. Je hebt de ruimte hier.
Was de afronding van het jaar in Arnhem gezellig?
1 opmerking:
Wauw die auto heb je prima uitgezocht!!!!
Wil ik wel wat kilometers mee maken.
Het weer is prima zo te zien!?!?
Houdt de weersverwachtingen ff bij voor ons als je wil.
Vrijdag nog een mail van Kevin gehad programma laat nog ff op zich wachten maar loop van de week zou e.e.a. moeten komen. Heb contact gehad met Adrie..?? die kent weer het hoofd ambulancedienst Vancouver en gaat ons aanmelden en mailt mij contactgegevens. Volgens hem mogen we de "witte" meldkamer niet missen daar! Afgelopen vrijdag laatste les met een emotioneel bericht en presentatie van Martijn. Hij wordt per half juli voor 4eneenhalve maand uitgezonden naar Tarin Kownt, Afgenistan. Was een bijzonder moment in de groep en het medeleven deed hem zichtbaar goed. Alles is/wordt ervoor in het werk gesteld om hem vooral wel met ons te laten afstuderen.
Wel, reisgenoot geniet, maak kwartier voor ons en wij zien je de 9e weer.
Groet. Louis.
Een reactie posten