Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

zondag 10 mei 2009

Aan het werk

Louis en ik zijn na een goede vlucht heelhuids aangekomen. Berry stond ons al op te wachten op het vliegveld. Het inchecken was wat lastig want we hadden een beetje overgewicht. Onze koffers dan hè. Het is toch allemaal goed gekomen en alles is in Canada aangekomen. In Canada is het 9 uur vroeger. Al met al een lange dag gisteren. Na een goede nachtrust in het Coast hotel zijn we nu aan het werk en het programma voor komende week door aan het nemen. Vanmiddag even Vancouver verkennen. So far so good.

Geen opmerkingen: