Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

zondag 17 mei 2009

Whistler

Vandaag vertrokken naar Whistler. De locatie waar het skiën en schansspringen gaat plaatsvinden. Een fantastische rit door de bergen. Aan de linkerkant de oceaan en aan de rechterkant de bergen. Het skidorp Whistler is nog volop in bedrijf. Alles staat nu al in het teken van de Olympische Spelen. Wel bijzonder om in het voorjaar in een skidorp te verblijven.
Kortom een relaxte zaterdag. Morgen met de kabelbaan de berg Whistler mountain op.

Geen opmerkingen: