Vandaag vertrokken naar Whistler. De locatie waar het skiën en schansspringen gaat plaatsvinden. Een fantastische rit door de bergen. Aan de linkerkant de oceaan en aan de rechterkant de bergen. Het skidorp Whistler is nog volop in bedrijf. Alles staat nu al in het teken van de Olympische Spelen. Wel bijzonder om in het voorjaar in een skidorp te verblijven.
Kortom een relaxte zaterdag. Morgen met de kabelbaan de berg Whistler mountain op.
Laatse dag Canada-stage
17 jaar geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten