In Ucluelet aangekomen, direct doorgereden naar het einde van het schiereiland op zoek naar de oceaan. Die vonden we en daar hebben we een tocht gemaakt met fantastische vergezichten en langs een heel rotsig (zee)gebied. In het verleden zijn daar veel schepen vergaan. Als je ziet hoe de zee en de rotsen daar zijn, kijg je snel een beeld, hoe gevaarlijk het bij ruig weer er kan zijn.
In middag ook weer die 200 kilometeres terug naar Nanaimo. Dat ging wat sneller, ook vanwege de gespekken over zware "onderwerpen". Ja wat wil je na bijna drie weken met elkaar optrekken. Zwaar of niet, het blijft gezellig en serieus. Dus ook nu weer hebben we de avond afgesloten met koffie en afspraken wat er nog moet gebeuren. Morgen keren we weer terug naar Vancouver voor onze laatste afspraken op woensdag en donderdag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten