Voor vandaag moesten we even een alternatief zoeken. We hebben vandaag de olympische locaties in Vancouver bezocht.
Verder not een bezoek gebracht aan de Pacific Colosseum (kunstrijden en shorttrack) en aan het stadion voor de openingsceremonie en het hockeystadion. Dit is ook de thuisbasis voor de Vancouver Canucks. Die spelen vanavond de beslissende wedstrijd in de playoffs voor de Stanley Cup. Dus Vancouver staat vanavond weer op zijn kop.
Na een onderbreking weer terug. Helaas hebben de Canucks, na een zeer spannende wedstrijd, verloren en dus zijn ze uit de play-offs.
Morgen gaan we naar onze contactpersoon van de RMCP (Randy Cox).
1 opmerking:
Ziet er allemaal goed uit! Hopelijk gaat het woensdag lukken met de vlucht, wel foto's maken :)
Nog 3 weken en dan komen we jullie achterna.
groet,
Martin
Een reactie posten