Gisteren nog even op Papendal geweest en gesproken met Marco Antonietti. Via hem hebben we een aantal contacten opgedaan en gaan we nog wat afspraken maken. Onze belangrijkste rol voor het NOC/NSF ligt in het meedenken bij het maken van het veiligheidsplan. Onze adviezen zullen daarin meegenomen worden. Het gaat hierbij om veiligheid in al z'n facetten. We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen. Morgen start de expeditie.
1 opmerking:
Marcel,
Maandag vieren jullie daar "koninginnedag" of heb je zondag eerst je eigen nationale feestdag?
Een reactie posten