Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

vrijdag 8 mei 2009

NOC/NSF

Gisteren nog even op Papendal geweest en gesproken met Marco Antonietti. Via hem hebben we een aantal contacten opgedaan en gaan we nog wat afspraken maken. Onze belangrijkste rol voor het NOC/NSF ligt in het meedenken bij het maken van het veiligheidsplan. Onze adviezen zullen daarin meegenomen worden. Het gaat hierbij om veiligheid in al z'n facetten. We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen. Morgen start de expeditie.

1 opmerking:

Unknown zei

Marcel,

Maandag vieren jullie daar "koninginnedag" of heb je zondag eerst je eigen nationale feestdag?