Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

vrijdag 29 mei 2009

De laatste keer!

Aan al het goede komt een end en dus ook aan deze stage.
We hebben een fantastische tijd achter de rug, die zeer leerzaam was.
We hebben ontzettend veel gezien en indrukken op gedaan.

Naast alle serieuze zaken hebben we samen ook veel lol gehad. Maar 3 weken is een mooie tijd en we willen nu ook wel weer gewoon lekker naar huis.

Wij wensen al onze studiegenoten net zo'n leuke en leerzame stage toe en natuurlijk even veel lol. Hoop dat het voor jullie ook zo goed uit mag pakken als het voor ons heeft gedaan.
Dit wel met in het achterhoofd dat het voor Martijn allemaal wel ff anders zal zijn.

Ieder die vanuit de MCDM op reis is of nog gaat een hele goede en veilige reis gewenst.
Alle bloggen die al bestaan of nog komen zullen we zeker met belangstelling volgen.
We weten inmiddels hoe leuk het is om dit bij te houden en reacties te krijgen.

Hier gaat de laatste vuile was de koffer in. Dan de economie van Vancouver nog even verblijden met de dollars die "over" zijn en dan op naar Huis.

Ieder die ons volgde hartelijk bedankt voor de warme belangstelling!
Voor de familie: Tot Straks en voor de anderen: Tot Ziens.

Groeten van

Marcel Louis Berry


1 opmerking:

Unknown zei

He mannen.
Het was geweldig om jullie te volgen op jullie reisstage in Canada. We kennen uiteraard alleen mijn broer Louis, maar hebben jullie ook een beetje leren kennen.

Welkom thuis en geniet van de familie en het weerzien.

Louis, tot Skype. We hebben echt genoten van alles.

Rob en Pierre