Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

maandag 25 mei 2009

Relax en cultuur

Vandaag een weekenddag zoals die bedoeld is. Eerst uitslapen en even zwemmen. Laat ontbijten en ons weer in de drukte van de toeristenstad Victoria gestort. Na de nodige foto's verder zijn we cultuur gaan snuiven in de "Royal BC Museum". Één afdeling met de treasures of the world, uitgeleend door the british museum, in het kader van het cultureel evenement dat samengaat met de olympics en de andere afdeling is gewijd aan de native-art van de originele lokale bevolking.


Daarna een heerlijke picknick in de zon op het gras aan de haven met zalm die we gekregen hadden van de Vancouver fire-department en een flesje wijn uit de streek.

We checken morgen een dag eerder uit dan gepland, zodat we na onze afspraak, met Cowichan Valley Regional District Public Safety Department, verder naar het noorden zullen rijden. We verblijven dan in Nanaimo.

Geen opmerkingen: