Vandaag een rustige dag gehad, uitgeslapen, ontbeten en toen even het zwembad in voor de nodige beweging.
Daarna de boot op voor de whale watching. Altijd de vraag of de orca's zich ook willen laten zien en gelukkig was dat vandaag zo. Meerdere orca's gespot en één groot mannetje in het bijzonder. Hij kwam behoorlijk dicht bij onze boot. Ook ervaren hoe lastig het is om te kijken / bewonderen en ondertussen, op tijd, een foto proberen te maken. dat is dan ook maar een enkele keer gelukt. Daarnaast vooral veel oceaan op de foto's.......
Weer een week vorbij en daarom is de fotopresentatie weer leeg op de foto's van vandaag na.
We gaan alweer de laatste week in en merken aan onszelf dat we zoveel indrukken opdoen en informatie hebben gekregen dat het allemaal wat veel begint te worden. We zijn dus blij met dit weekend en zo als het er nu naar uitziet een extra dagje zonder afspraken op dinsdag.
Morgen naar een cultuurtentoonstelling die in het licht van de olympische spelen ten toon wordt gesteld.
Laatse dag Canada-stage
17 jaar geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten