Foto-impressie

Welkom op dit weblog

Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!

zaterdag 9 mei 2009

Koffers gepakt

Zo, de koffers zijn gepakt en over precies 12 uur rijden we hier van het erf af op weg naar schiphol.
Kan de koffer niet wegen, maar zal wel overgewicht worden. Zoals ik nu kan bedenken niets vergeten, maar dat zal blijken de komende weken.
Al veel afspraken gemaakt en leuke dingen op het programma.
De helicoptersection van RCMP Vancouver als 1e op maandag 11 mei. Ook al afspraken met de security mensen van Vanoc (Vancouver (olympic) organisation commitee)
Inmiddels ook al contact met de beveiligingsorganisatie van Heineken. Dit voor alle security vragen rondom de organisatie van het Holland Heineken Huis, wat ook deze olympische spelen weer niet zal ontbreken. Dat staat in Richmond, een aparte gemeente in/tegen Vancouver aan en in de directe omgeving van "The Oval", waar het schaatstournooi zal worden gehouden.
In de 2e helft van de stage staan al afspraken gepland op Vancouver Island. Vanaf het eiland zullen we zeker ook boottocht op zoek naar walvissen boeken.
Kortom het vertrekken is nu echt begonnen. Zaterdag om 15.40 uur vliegen om vervolgens ook weer op zaterdag om 15.25 uur aan te komen in Vancouver.
Het volgende bericht zal vanuit Vancouver komen!

1 opmerking:

Berry zei

Nou, het is te merken dat jullie het spannend vinden. Ik zal jullie verwelkomen, maar volgens mij wordt het toch echt 16.25 i.p.v. 15.25. Misschien als het vliegtuig de wind mee heeft dat het iets sneller gaat, dan dus 16.00 uur

Vlieg ze

Berry