Van 9 mei tot 29 mei 2009 hebben wij in het kader van onze MCDM studie een buitenlandstage in Canada gehouden. Dit weblog is daar een weerslag van. Graag nodig wij je uit dit door te lezen en mee te genieten van onze ervaringen. Veel plezier!!
Hoi Berry. Mooie plaatjes hoor. Zoals je hebt gezien is de mail eruit naar de contactpersonen. Tot nu 1 reactie. Donderdag de hele dag naar het team dat de illegale labs ontmanteld. Zodra programma beetje vol is mail ik het. Jullie nog een paar dagen vakantie en zaterdag zijn wij er. Groet, Louis
1 opmerking:
Hoi Berry.
Mooie plaatjes hoor. Zoals je hebt gezien is de mail eruit naar de contactpersonen. Tot nu 1 reactie. Donderdag de hele dag naar het team dat de illegale labs ontmanteld.
Zodra programma beetje vol is mail ik het.
Jullie nog een paar dagen vakantie en zaterdag zijn wij er. Groet, Louis
Een reactie posten