Nou jongens. Als jullie komen neem dan maar die draaiboeken voor de grieppandemie allemaal mee. Er zijn inmiddels hier 34 gevallen vastgesteld en er worden nu ook al scholen gesloten. Een beetje school heeft hier wel een project in Mexico en daar sturen ze dan scholieren heen, dus dat wil wel. Als het niets meer wordt met de afspraken voor de Winterspelen, kunnen we misschien verder met de mexicaanse griep. Als ze overgaan tot gesloten gebieden of zo, kunnen we niet eens meer terug.
Het zal wel niet zo'n vaart lopen. Er zijn nog geen dodelijke slachtoffers gevallen. En de overheid probeert met propaganda over hygiene etc. het in te perken.
Onze vacantie verloopt prima. Na het whalwatchen in Tofino en een bezoek aan Victoria zijn we nu op weg naar de Rockies. Hieronder wat foto's.

2 opmerkingen:
Hallo Berry
Goed te horen dat het zo lekker is.
Zoals je uit het laatste mailtje hebt kunnen begrijpen weet ieder op de lijst dat we komen.
Ik zal morgen een algemeen mailtje aan ieder maken dat we blij zijn dat ze ons willen ontmoeten en zo en hen vragen zelf een voorstel voor een datum te doen.
Wil van 11 tot 20 Vancouver stad e.o. vragen. 20e dan Vanoc en de 2e helft de dingen op het island en wat ruimte voor rest. eind van de periode dan nog mogelijk weer vaste land. Witte meldkamer en calamiteiten ruimte... Dan even de reacties afwachten en kijken of en hoe het past. FF puzzelen de komende week. Marcel is even uit de running, ligt plat is hem in de rug geschoten. Voorlopig zal ik het voortouw dus maar even nemen. Inmiddels kan ik zeggen Tot volgende week. gr. Louis.
Hallo Berry,
Zo te zien vermaak je je prima.
Mooie foto's ook.
Ik zit inmiddels onder de dope dus dat komt ook wel goed met mijn rug. Groetjes
Marcel
Een reactie posten